Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
Адміністратор залу АТБ - маркет. <p>1.Організація і управління ефектив - ною роботою персоналу магазину.<br />2. Організація і контроль приймання<br />розміщення, викладення товарів.<br />3. Керування роботою продавців, молодших приймальників товару, охоронців.<br />4. При необхідності робив розрахун-<br />ки з покупцями на касі.<br />5. Здійснення та проведення перео-<br />цінки товару згідно розпоряджен-<br />нями. Контроль над заміною цінників при проведенні переоцінки.<br />6. Оформлення прибуткових та видаткових накладних.<br />7. Здійснення інкасації кас.<br />8. Ведення та формування "Касової книги" та "Книги обліку" виданих та прийнятих грошових коштів.<br />9. Проводив повернення і обмін то-<br />вару.<br />10. Брав участь у внутрішніх інвенти<br />ризаціях.<br />11.Здійснював списання та утиліза-<br />цію протермінованої, неякісної чи пошкодженої продукції.<br />12. Проводив закриття/відкриття зміни та магазину вцілому.<br />У зв'язку з початком бойових дій компанія проводила скорочення<br />серед адмін складу. Тому тимчасово був переведений на посаду охоронника.</p>
Охоронник АТБ - маркет <p>1. Забезпечення охорони торгово-<br />матеріальних цінностей в магазині.<br />2. Вживання заходів по затриманню<br />осіб, що намагаються винести неоп-<br />лачений товар.<br />3. Контроль над проведенням спи- сання та оцінки товару.<br />4. Брав участь та контроль над відкриттям/закриттям магазину.<br />5. Брав участь у контрольному перерахунку товару при виявленні<br />недостачі або надлишків.<br />6. Проводив ануляції чеків на касі, контроль над діями продавців.<br />7. Забезпечував дотримання гро-<br />мадського порядку в магазині.<br />8. Контроль над роботою відео нагляду.<br />9. Брав участь у внутрішних інвента-<br />ризаціях.<br />10.Контроль дій при поверненні гро-<br />шових коштів покупцям за повер- ненний товар.<br />11. Супровід при інкасації кас.<br />12.Брав участь в перерахунку сейфу</p>
Власна справа Дилер компанії ТзОВ "Термоплас плюс" <p>Обов'язки:</p>
<p>1. Проводив господарську діяльність та маркетингові дії, націлені на підвищення попиту, збільшення продажу товарів і поліпшення якості обслуговування що до данного бренду.</p>
<p>2. Брав участь у марктингових акціях, що проводилися виробником з метою підвищення попиту та збільшення обсягів продажу товару.</p>
<p>3. Представляв інтереси компанії перед третіми особами в частині супроводу продажу даної продукції та виконня гарантійних зобов’язань, а так само сервісних робіт, що вимагала та чи інша продукція, а саме (доставка та монтаж).</p>
<p>4. Забезпечував гарантійну та після гарантійну підтримку реалізованого товару.</p>
<p>5. Дотримувався правил продажів товарів по регіонах.</p>
<p>6. Публікація оголошень на різних рекламних платформах.</p>
<p>7. Своєчасно проводив оплати виробнику, за відвантажений, проданий товар.</p>
Заступник директора ТзОВ "Гільдія майстрів" <p><br />Обов'язки:</p>
<p>1. Організація та контролювання виконання технічного завдання.</p>
<p>2. Планування виробничого процессу.</p>
<p>3.Планувати та видавати технічні завдання на виробництво.</p>
<p>4. Ведення технічної документації.</p>
<p>5. Планування, проведення робіт та аналіз процесів контролю якості на різних єтапах виробництва.</p>
<p>6. Ведення звітної документації.</p>
<p>7. Керування штатом у 10-ть чоловік.</p>
<p>8. Виконання плану виробництва, контроль якості продукції.</p>
<p>9. Модернізація, переоснащення, оптимізація виробничих просесів.</p>
<p>10. Контроль якості продукції та впровадження заходів для забезпечення високої якості виробництва.<br /></p>
Рієлтор ТзОВ " Маклер" <p>Обов'язки: </p>
<p>1. Вивчення та аналіз ринку нерухомості.<br />2. Пошук об’єктів.</p>
<p>3. Перевірка документів на те чи інше майно, що виставлено на продаж.</p>
<p>4. Опрацювання вхідних заявок, комунікація з поточною базою клієнтів.</p>
<p>5. Підписання договорів та документальний супровід.</p>
<p>6. Консультація потенційних покупців нерухомості (телефонні переговори, зустрічі.)</p>
<p>7. Проведення показів об’єктів з нерухомості.</p>
<p>8. Публікація оголошень на різних рекламних платформах.</p>
<p>9. Супровід та допомога у переоформленні документів купівлі продажу нерухомого майна.<br /></p>