Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><br /><strong>ОСВІТА</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Економіка підприємства</p>
<p>Краматорський економіко-гуманітарний інститут </p>
<p>2001 - 2006</p>
<p>Економист</p>
<p><br /></p>
<p>КУРСИ</p>
<p>1:С БУХГАЛТЕРІЯ</p>
<p>2005рік</p>
<p>ОПЕРАТОР КОМП'ЮТЕРНОГО НАБОРУ</p>
<p>2005рік</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong></strong>НАЯВНІСТЬ<strong> </strong>АВТО<br /></p>
<p><strong></strong>Відсутня<strong> <br /></strong></p>
<p><strong><br />ДОСВІТ РОБОТИ</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> </p>
<p>КЕРУЮЧИЙ МАГАЗИНОМ</p>
<p> <strong>ТОВ «Руш»</strong></p>
<p>лютий 2022 – січень 2024</p>
<p>ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:</p>
<ul><li>Аналіз економічних показників роботи магазину </li><li>Планування, контроль і аналіз торговельних і організаційних процесів магазину</li><li>Ведення первинного документообігу</li><li>Проведення часткових інвентаризацій</li><li>Викладка товару згідно стандартів мерчандайзингу</li><li>Аналіз і виявлення нестач</li><li>Контроль ефективності виконання планових показників</li><li>Підбір, мотивація та навчання персоналу</li><li>Забезпечення якісного обслуговування клієнтів </li><li>Контроль дотримання корпоративних стандартів і касової дисципліни</li><li>Збір особових справ для відправки до відділу кадрів </li><li>Вирішення конфліктних ситуацій </li><li>Охорона праці</li></ul><p> </p>
<p>Адміністратор</p>
<p> <strong>ТОВ «Руш»</strong></p>
<p>квітень 2023 – серпень 2023</p>
<p>ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:</p>
<ul><li>Організація роботи персоналу в торговому залі</li><li>Контроль викладки товару, наявність цінників, представленість асортименту</li><li>Контроль ефективності виконання планових показників</li><li>Викладка товару згідно планограм</li><li>Консультація покупців з питань товару </li><li>Прийом, розміщення, розформування та видача інтернет замовлень</li><li>Робота з касовою звітністю</li><li>Обслуговування клиєнтів на касі</li><li>Проведення часткових інвентарізацій товару </li><li>Контроль дотримання корпоративних стандартів і касової дисципліни</li><li>Організація процеса навчання персоналу </li><li>Контроль збереження ТМЦ</li></ul><p> </p>
<p>МЕНЕДЖЕР (УПРАВИТЕЛЬ) У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ ПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ</p>
<p> <strong>ТОВ «Параллель – М ЛТД»</strong></p>
<p>серпень 2012 – жовтень 2021 </p>
<p>ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:</p>
<ul><li>Організація безперебійної роботи мінімаркету і АЗС</li><li>Забезпечення товарного запасу</li><li>Ведення первинного документообігу в 1:С (оприбуткування товару, оформлення повернень постачальнику, переміщення товару)</li><li>Проведення інвентаризацій</li><li>Викладка товару згідно стандартів мерчандайзингу</li><li>Приймання товару</li><li>Робота з постачальниками</li><li>Контроль приймання, відпуску та зберігання нафтопродуктів, інвентаризація ПММ</li><li>Аналіз і виявлення нестач</li><li>Контроль ефективності виконання планових показників</li><li>Аналіз продажів</li><li>Підбір і навчання персоналу</li><li>Збір особових справ для відправки до відділу кадрів </li><li>Управління діяльністю персоналу</li><li>Табелювання персоналу (без нарахування з/п)</li><li>Контроль дотримання корпоративних стандартів і касової дисципліни</li><li>Вирішення конфліктних ситуацій</li><li>Подання заявок у тех.відділ</li><li>Охорона праці</li></ul><p>БУХГАЛТЕР-ОПЕРАЦІОНИСТ</p>
<p><strong>КС «Кредо»</strong></p>
<p>серпень 2006 – грудень 2011 </p>
<p>ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:</p>
<ul><li>Оформлення кредитних договорів</li><li>Оформлення депозитних договорів</li><li>Приймання платежів за кредитними зобов'язаннями</li><li>Розрахунково-касові операції щодо депозитів</li><li>Робота з проблемними клієнтами</li></ul><p><br />ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ</p>
<p><br /></p>
<ul><li>Навички взаємодії з контролюючими органами</li><li>Навички взаємодії з комунальними підприємствами</li></ul><p><br /></p>
<ul><li>Організація та планування робочого часу</li><li>Робота в режимі багатозадачності</li></ul><p><br />ОСОБИСТІ ЯКОСТІ</p>
<p><br /></p>
<ul><li>Відповідальність</li><li>Уважність</li><li>Старанність</li></ul><p><br /></p>
<ul><li>Комунікабельність</li><li>Навчуваність</li></ul>