Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Помічник керівника (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>РЕЗЮМЕ</p>
    <p> </p>
    <ol><li><strong>Боровська Надія Анатоліївна </strong></li></ol><p>19.11.1988 року<br /></p>
    <ol><li>Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство <br />
    України, </li></ol><p> паспорт № 00*****40, найменування органу, що видав, 3247, дата видачі 15.03.2017</p>
    <ol><li>Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти</li></ol><p>Найменування закладу освіти</p>
    <p><br /></p>
    <p>Рік вступу</p>
    <p>Рік закінчення</p>
    <p>Галузь знань/</p>
    <p>спеціальність/ спеціалізація</p>
    <p>Ступінь вищої освіти</p>
    <p>Серія та номер диплома</p>
    <p>Державний університет «Житомирська політехніка»</p>
    <p>2020</p>
    <p>2021</p>
    <p>Публічне управління та адміністрування</p>
    <p>Магістр</p>
    <p>М21 Г<br />
    № 115255</p>
    <p>Національна академія</p>
    <p>внутрішніх справ</p>
    <p>2010</p>
    <p>2012</p>
    <p>Правознавство</p>
    <p>Магістр</p>
    <p>МВ№10057534</p>
    <p>Київський міжнародний</p>
    <p>університет</p>
    <p>2006</p>
    <p>2010</p>
    <p>Правознавство</p>
    <p>Бакалавр</p>
    <p>12 ВП</p>
    <p>№ 238234</p>
    <ol><li>Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою</li></ol><p>Найменування документа</p>
    <p>Установа, що видала документ</p>
    <p>Серія та номер</p>
    <p>документа</p>
    <p>Додаток до диплому про вищу</p>
    <p>освіту</p>
    <p>Київський міжнародний університет</p>
    <p>12 ВП № 238234</p>
    <p>Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою</p>
    <p>Національна комісія зі стандартів державною мовою</p>
    <p>УМД № 00146754</p>
    <ol><li>Володіння іноземними мовами*</li></ol><p>Мова</p>
    <p>Рівень володіння та реквізити документа, що його підтверджує (за наявності)</p>
    <p>Англійська</p>
    <p>Intermediate (B1), </p>
    <p>Додаток до диплому про вищу освіту КиМУ 12 ВП №238234</p>
    <ol><li>Трудова діяльність</li></ol><p><strong>Місяць, рік</strong></p>
    <p><strong>Найменування підприємства, установи, організації</strong></p>
    <p><strong>Найменування посади</strong></p>
    <p><strong>Короткий опис основних функцій</strong></p>
    <p><strong>Кількість, в місяцях</strong></p>
    <p><strong>Досвід у сфері</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід керівних посад</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>грудень 2023 – по теперішній час</p>
    <p>Бюро економічної безпеки </p>
    <p>України</p>
    <p>Головний спеціаліст </p>
    <ul><li>розробка проєктів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Юридичного департаменту;</li><li>перегляд нормативно-правових актів БЕБ з метою приведення їх у відповідність до законодавства, підготовка пропозиції щодо внесення до них змін і доповнень чи визнання їх такими, що втратили чинність</li><li>проведення договірної роботи з наданням висновків, рекомендацій, консультацій в межах компетенції;</li><li>організація претензійної роботи, узагальнення та аналіз результатів претензійної роботи за участю БЕБ</li></ul><p>4-</p>
    <p>листопад 2022 –грудень 2023 року</p>
    <p>Департамент з питань виконання кримінальних покарань</p>
    <p>Головний спеціаліст</p>
    <ul><li>організаційно-методичне забезпечення роботи з питань оптимізації установ виконання покарань;</li></ul><p>планує, </p>
    <ul><li>аналізує та готує матеріали на розгляд керівництву про результати проведення перевірок оптимізованих установ виконання покарань;</li><li>організовує підготовку необхідних аналітичних та інформаційних матеріалів та узагальненої облікової документації;</li><li>контроль за виконанням плану заходів з консервації (розконсервації) або ліквідації основних фондів слідчих ізоляторів, установ виконання покарань</li></ul><p>13</p>
    <p>червень 2021 – листопад 2022 року</p>
    <p>Державна казначейська служба України</p>
    <p>Головний спеціаліст-юрисконсульт</p>
    <p>- участь у забезпеченні реалізації державної правової політики з питань, що належать до компетенції Казначейства, правильному застосуванні законодавства у апараті Казначейства та його територіальних органах, під час представлення інтересів Казначейства в судах;</p>
    <p>- представлення інтересів Казначейства в судових та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;</p>
    <p>- підготовка документів щодо позиції Казначейства за позовами (скаргами/претензіями) до Казначейства;</p>
    <p>- аналіз та узагальнення результатів претензійно-позовної діяльності Казначейства та його територіальних органів, формування звітності за результатами претензійно-позовної діяльності територіальних органів;</p>
    <p>- участь у розгляді проектів нормативно-правових актів та інших документів, які надійшли для погодження</p>
    <p>16</p>
    <p>листопад 2015 – лютий 2021</p>
    <p>Регіональний сервісний центр МВС України в Київській області</p>
    <p>Завідувач сектору юридичного забезпечення</p>
    <p>- керівництво діяльністю сектору, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;</p>
    <p>- забезпечення дотримання вимог законодавства під час підготовки проектів договорів та розпорядчих документів;</p>
    <p>- аналіз та узагальнення результатів розгляду претензій судових справ;</p>
    <p>- участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, підготовка правових висновків за результатами;</p>
    <p>- розгляд та правова оцінка проектів розпорядчих документів для погодження з питань, що належать до компетенції РСЦ;</p>
    <p>- участь у підготовці, редагуванні та укладенні договорів, а також контроль процесів проведення державних закупівель;</p>
    <p>- в межах наданої компетенції розгляд скарг, заяв та запитів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, організацій, громадян та підготовка за ними відповідних рішень;</p>
    <p>- організація та контроль здійснення претензійної і ведення позовної</p>
    <p>діяльності; </p>
    <ul><li>організація та участь у здійсненні перевірок підпорядкованих ТСЦ РСЦ МВС в Київській області.</li></ul><p>63</p>
    <p>63</p>
    <p>грудень 2014 – жовтень 2015</p>
    <p>УДАІ ГУ МВС України в Київській області</p>
    <p>Старший юрисконсульт</p>
    <p>- комплексне юридичне забезпечення діяльності управління, забезпечення взаємодії з органами державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, організацій, громадян;</p>
    <p>- розробка, участь у розробці внутрішніх розпорядчих і</p>
    <p>регламентуючих документів (положення, інструкції, накази, розпорядження з будь-яких напрямків</p>
    <p>діяльності, тощо);</p>
    <p>- правове супроводження укладання та виконання цивільно-правових, господарських договорів, претензійна діяльність, пов'язана із відповідними договорами;</p>
    <p>- координація та здійснення судової діяльності;</p>
    <p>- організація та участь у здійсненні перевірок підпорядкованих територіальних підрозділів УДАІ ГУМВС України в Київській області</p>
    <p>10</p>
    <p>травень 2013 – листопад 2014</p>
    <p>Фастівське районне споживче товариство</p>
    <p>Юрист</p>
    <ul><li>юридичний супровід діяльності Фастівського</li></ul><p>РайСТ (розробка договорів оренди, займу, перевезення та інших договорів, які стосуються діяльності Товариства);</p>
    <ul><li>ведення кадрової роботи на підприємстві (підготовка, розробка та оформлення наказів, розпоряджень, штатний розпис);</li><li>консультування з юридичних питань усіх членів та орендодавців Фастівського РайСТ.</li></ul><p>консультування з питань комерційної діяльності та оподаткування;</p>
    <ul><li>здійснення підготовки договірної бази/змін до неї (підготовка проекту, узгодження, оформлення договорів)</li><li>участь у претезійно- позовній роботі – складання позовів, ведення і контроль претензійної діяльності;</li><li>представництво інтересів у суді, державних інстанціях – ДВС, ОДПІ та правоохоронних органах;</li><li>підготовка і участь у зборах правління та зборах пайовиків Фастівського РайСТ: розробка та оформлення протоколів, рішень, статутних положень Товариства та іншої документації на відповідність чинному законодавству.</li><li>проведення регулярної звітності про проведену роботу.</li></ul><p>16</p>
    <p>лютий 2011 – травень 2013 </p>
    <p>Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Фастівського міськрайонног о управління юстиції у Київській області</p>
    <p>Головний спеціаліст </p>
    <ul><li>здійснення прийому громадян, видача свідоцтв з державної реєстрації актів цивільного стану громадян (реєстрація народження та походження дитини, реєстрація смерті фізичних осіб, державна реєстрація укладення та розірвання шлюбу; надання правової допомоги стосовно норм міжнародного права в галузі сімейного та цивільного права фізичним особам);</li><li>консультування фізичних осіб стосовно сімейного, цивільного законодавства України;</li><li>ведення вхідної і вихідної документації відділу, контроль і видача бланків суворої звітності виконавчим комітетам;</li><li>сільських та селищних рад району;</li><li>проведення семінарів і нарад з відповідальними особами за державну реєстрації актів цивільного стану у районах, прийом щомісячного звіту про державну реєстрацію</li><li>підготовка звіту про роботу відділу до відділу ДРАЦС ГУ у Київській області, до Фастівського МРУЮ у Київській області, відділ ВГІРФО, ОДПІ, ПФУ та відділу ведення Державного реєстру виборців – місто та район;</li><li>формування фондових книг починаючи з 1933 року по 2010 рік – з РАЦС по місту та району</li></ul><p>27</p>
    <ol><li>Інформація про подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (для кандидатів на зайняття посад державної служби категорії “А”)*****: declarations.com.ua/declaration/nacp_31d36738-d503-4656-afb5- ce568db60c88</li></ol><ol><li>Додаткова інформація ******: Успішне закінчення навчання у трьох вищий навчальних закладах освіти; у лютому 2022 року успішно завершила навчання за програмою курсу «Школа помічника народного депутата». На даний час є учасником програми Natolin4Capacity Bulding з питань угоди про асоціацію між Україною та ЄС та реформами в Україні.</li></ol><p> Маю посвідчення водія категорії А1, В та досвід керування автомобілем – 14 років.</p>
    <p>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:</p>
    <ul><li>характер цілеспрямований, урівноважений, комунікабельний та націлена завжди на результат. </li></ul><p>Відповідальна, чесна та пунктуальна. Перфекціоністка та максималістка. Шкідливих звичок не маю.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: