Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Лесіва Алла Петрівна </p>
<p> Дата народження: 26.04.1967р.<br /></p>
<p> Адреса: м.Київ, вул. Харьківське шосе<br /></p>
<p><br /></p>
<p><strong>Мета</strong>: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді головного бухгалтера.</p>
<p>Аустсорсинг: Консультаційні послуги по веденню господарської діяльності підприємства;</p>
<p> Відновлення обліку, перевірка даних податкового та бухгалтерського обліку, впорядкування первинних бухгалтерських документів.</p>
<p><br /></p>
<p>Професійні навички: </p>
<p><br /></p>
<p>повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.3;БАС знання «Клієнт-Банк», бухгалтерські програми, впевнене володіння MS Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України. Формування облікової політики, розробка основаних принципів та методів ведення бухгалтерського та податкового обліку</p>
<p>Досвід роботи: з 2009-2018 рік директор-головний бухгалтер ТОВ « СТАЛЬСВІТ», 2018-2022рік головний бухгалтер ТОВ «ОМІ ТРЕЙДІНГ» директор ТОВ «АГРОТЕРМІНАЛ» 2023 рік ТОВ «ДЕЛЛА ВІТА» головний бухгалтер .Оптова торгівля, виробництво, інші види діяльності, імпорт експорт.</p>
<p><br /></p>
<p>Працювала: </p>
<p><br /></p>
<p>менеджер, головний бухгалтер, фінансовий директор, директор.</p>
<p> Ведення бухгалтерського обліку : постанова бухгалтерського обліку з нуля.</p>
<p>Відновлення податкового та бухгалтерського обліку на підприємстві, перевірка,</p>
<p>Робота з вибраним Вами банком (набір платіжних доручень, зарплатних відомостей, валютні операції (ЗЕЗ) , каса , нарахування заробітної плати , відпускні , лікарняні ( дектерні , заг. захворювання ) , нарахування середньої з-ти по відрядженях .,авансові звіти ( відрядження , підзвіт) , акти виконаних робіт для покупців ,накладні , акти виконаних робіт сторонніх організацій , ОЗ., МНМА , МШП , ввод в експлуатацію , списання матеріалів та комплектації у виробництво, формування планової та виробничої собівартості . податкове планування та оптимізація оподаткування, аналіз та мінімізація податкових ризиків.</p>
<p>фінансове бюджетування ( складання коштирису витрат та фінансових потоків ) , закриття фінансового результату , розподіл прибутку , нарахування дивідендів ,робота з клієнт банком , оформлення кредитних та депозитних угод , заявки на продаж (купівлю ) валюти. Реєстрація податкових накладних.</p>
<p> Підготовка та подання податкової, фінансової, статистичної звітності, в т.ч. термінової чи простроченої звітності , подання разових та нульових звітів;</p>
<p>Заключення договорів з Покупцями та Постачальниками , валютні контракти .</p>
<p>складання кошторису ( калькуляцій) , додаткових угод</p>
<p>Кадрова робота : кадрові накази , прийом та звільнення працівників , облік трудових книжок , веденя особових справ .</p>
<p> </p>
<p><br /></p>
<p>Освіта: </p>
<p><br /></p>
<p>вища</p>
<p>Особисті якості: Виконую обов’язки, відповідальна, наполеглива, комунікабельна, швидко навчаюсь новому. Шкідливі звички відсутні. Маю водійські права.</p>