Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Керівник відділу (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 8 рок. 2 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Керівник відділу майнових відносин та тендерних процедур Управління матеріально - технічного забезпечення Бюро економічної безпеки України <p>- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;</p>
    <p>- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;</p>
    <p>- планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;</p>
    <p>- узагальнення потреби структурних підрозділів центрального апарату Бюро економічної безпеки України в необхідності канцелярських товарів, паливно-мастильних матеріалів та господарських товарів;</p>
    <p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
    <p>- забезпечення підготовки, складання та оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти та подання змін до нього; </p>
    <p>- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
    <p>- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;</p>
    <p>- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, у разі отримання відповідних звернень через електронну систему закупівель у терміни, та відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та інших нормативно-правових актів;</p>
    <p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;</p>
    <p>- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;</p>
    <p>- укладання договорів оренди нерухомого майна, що належить до державної власності.</p>
  • Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління матеріально – технічного забезпечення Бюро економічної безпеки України <p>- складання та затвердження річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;</p>
    <p>- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
    <p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
    <p>- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;</p>
    <p>- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
    <p>- прийняття участі у підготовці проєктів договорів про закупівлі;</p>
    <p>- розміщення структурних підрозділів БЕБ та створення належних умов для праці співробітників;</p>
    <p>- забезпечення транспортного обслуговування центрального апарату БЕБ.</p>
  • Головний спеціаліст сектору тендерних закупівель Управління бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Міністерство аграрної політики та продовольства України <p>- складання та затвердження
    річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;</p>
    <p>- розробка тендерної документації,
    протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
    <p>- проведення аналізу інформації
    щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
    <p>- проведення публічних закупівель
    в електронній системі закупівель Prozorro;</p>
    <p>- забезпечення оприлюднення
    інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю,
    укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
    <p>- укладання договорів з
    постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за
    їх виконанням;</p>
    <p>- організація роботи, направленої
    на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його
    виконання;</p>
    <p>- забезпечення оприлюднення
    інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог
    щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель,
    передбачених законодавством.</p>
  • Головний спеціаліст відділу закупівель Департаменту фінансового та бухгалтерського забезпечення Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру <p>- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro;</p>
    <p> - розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
    <p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;</p>
    <p>- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;</p>
    <p>- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
    <p>- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.</p>
  • Заступник начальника управління - начальник відділу матеріально-технічного забезпечення, управління матеріально-технічного забезпечення Головне управління ДПС у Київській області <p>- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;</p>
    <p>- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;</p>
    <p>- здійснення заходів щодо забезпечення адміністративно-господарської діяльності ГУ ДПС у Київській області;</p>
    <p>- формування прогнозних показників видатків бюджету на наступний рік із питань, що відносяться до компетенції відділу;</p>
    <p>- підготовка пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних коштів на господарські та інші потреби ГУ ДПС у Київській області;</p>
    <p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
    <p>- проведення публічних закупівель в системі Prozorro (розробка тендерної документації, протоколів нарад тощо);</p>
    <p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням.</p>
  • Головний спеціаліст відділу аудиту бюджетних установ управління аудиту Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) <p>- аналіз фінансово-господарської діяльності підконтрольних суб’єктів щодо цільового та законного використання бюджетних коштів, правильності ведення бухгалтерського обліку, правильності визначення фінансових результатів, збереження та використання комунального майна;</p>
    <p>- участь у проведені внутрішніх аудитів, аудитів фінансово- господарської діяльності підприємств, установ та організацій, розробка пропозиції по удосконаленню контролю, проведення моніторингу врахування рекомендацій;</p>
    <p>- проведення моніторингу закупівель товарів, робіт/послуг, що здійснюються за державні кошти, аналіз тендерної документації та інше.</p>
    <p>- розгляд за дорученням начальника відділу листів, заяв, скарг громадян про факти порушення законодавства з фінансових питань.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: