Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
HR Gerenalist Webport Technology <p> - пошук та підбір персоналу (ТОП, middle, junior рівні) - (3-5 вакансій на місяць):<br /> - оцінка й аналіз ринку праці;<br /> - складання профілю посади і формування вимог до кандидата ( разом із замовником);<br /> - робота з вакансією в системі Hurma;<br /> - складання плану і «мапи пошуку»;<br /> - оцінка й аналіз резюме;<br /> - проведення телефонного скринінгу — короткого інтерв’ю з кандидатом по телефону;<br /> - презентація фінальних кандидатів замовнику;<br /> - організація співбесід із замовником;<br /> - формування job offer;<br /> - сприяння впровадженню системи адаптації персоналу;<br /> - розвиток і просування корпоративної культури компанії;<br /> - розробка системи оцінки персоналу (включаючи зустрічі 1:1, оцінку мотивації персоналу);<br /> - організація відпочинку для співробітників.</p>
Менеджер по оренді ПП Феріде Плаза <p>- пошук потенційних клієнтів ( орендарів)<br />- підготовка Договорів оренди до підписання та контроль виконання умов Орендаторами згідно цих Договорів <br />- проведення роз‘яснювальних та інформаційних робіт з існуючими орендарями<br />- вирішення конфліктних ситуацій<br />- здача та прийом орендованих приміщень</p>
бухгалтер ПП Феріде Плаза <p>- ведення первинної документації підприємства ( рахунки, Акти, податкові накладні)<br />- щомісячне проведення інвентаризації ТМЦ підприємства ( ресторан, кафе, готель, нічний клуб)<br />- організація івентів для співробітників</p>
Головний економіст з розробки кошторисної документаціі <p>- складання кошторисів на будівництво в програмі АВК<br />- забезпечення безперебійної роботи офісу ( замовлення канцтоварів та ін витратних матеріалів)<br />- ведення первинної документації підприємства</p>