Досвід роботи
<p><b>З 02.11.2018 р. і по теперішній час.</b></p><p><b>Керівник проектів та програм у сфері нематеріального виробництва ( </b><b>Product</b><b> </b><b>Owner</b><b> ) </b><b>Блоку </b><b>Продажі та дистрибуція</b><b> </b><b>АТ «Альфа-Банк»:</b></p><p><b> </b></p><p><b>Посадові обов’язки:</b></p><ul> <li>Реалізація проектів напрямку Cross продажів та CRM Siebel;</li> <li>Аналіз бізнес-процесів діяльності Департаменту;</li> <li>Виявлення недоліків та «вузьких» місць, які впливають на процеси в рамках діяльності Департаменту та пошук шляхів їх усунення й оптимізації;</li> <li>Впровадження технологічних рішень, спрямованих на покращення продуктів і процесів;</li> <li>Визначення концепції проектів ( мета, терміни реалізації, загальна вартість та фінансовий ефект );</li> <li>Формулювання вимог до реалізації проектів, обґрунтування їх необхідності, важливості та доцільності; </li> <li>Постановка, пріоритезація та контроль якості та термінів виконання задач в рамках реалізації проектів;</li> <li>Обґрунтування необхідності, важливості та доцільності проектів;</li> <li>Планування термінів реалізації проектів, контроль над дотриманням термінів;</li> <li>Відстеження відхилення від планів, внесення коректив в план та погодження його з усіма учасниками проектів;</li> <li>Складання бюджету та контроль змін бюджету;</li> <li>Створення робочих груп, здійснення координації роботи та взаємодії учасників команди, задіяної в реалізації проектів;</li> <li>Розподіл обов’язків та постановка задач учасникам робочої групи;</li> <li>Взаємодія з іншими робочими групами Банку для успішної реалізації проектів;</li> <li>Організація та проведення регулярних зустрічей з командою, задіяної в реалізації проектів;</li> <li>Інформування учасників та замовників про актуальний стан справ, зміни в реалізації проектів;</li> <li>Організація та проведення експлуатаційних випробувань за результатами впровадження проектів;</li> <li>Участь в розробці методології та допомога в навчанні користувачів нового програмного забезпечення, нових бізнес процесів, реалізованих в проектах;</li> <li>Проведення оцінки ефективності та результативності реалізованих проектів;</li> <li>Виконання інших доручень керівництва в межах своєї компетенції;</li> <li>Систематичне звітування перед керівництвом про результати своєї діяльності;</li> </ul><p><b>З 01.05.2017 р. по 02.11.2018 р.</b></p><p><b>Відділ продажів продуктів роздрібного бізнесу продажів та дистрибуції ГО ПАТ «Укрсоцбанк»</b></p><p><b> </b></p><p><b>З 01.04.2016 р. по 01.05.2017 р.</b></p><p><b>Відділ підтримки продажів Департаменту роздрібних продажів у Київському регіоні ПАТ «Укрсоцбанк»</b></p><p><b> </b></p><p><b>З 16.10.2012 р. по</b> <b>01.04.2016 р.</b></p><p><b>Роздрібне обслуговування фізичних осіб та еквайрингу ПАТ «Укрсоцбанк»</b></p><p><b>Освіта:</b></p><ul><li>2014 рік - закінчив факультет Економіка Підприємства університету економіки та права КРОК. Диплом магістра.</li> <li>2012 рік - у вересені вступив на факультет Економіка Підприємства університету економіки та права КРОК на магістратуру. </li> <li>2012 рік - у серпні закінчив навчання у Київському університеті економіки та права КРОК, диплом бакалавра, економічний факультет, спеціальність «Економіка підприємства».</li> <li>2008 рік - закінчив економічну гімназію № 30 «ЕкоНад»</li> <li> </li></ul><p><b>Додаткова освіта:</b></p><p>Проходження інтенсивного курсу-практикуму «Управління проектами: Waterfall, Agile і побудова гібридних систем»<b></b></p><p>Навчання проводилося в режимі практикуму з використанням сучасних IT систем управління проектами.</p><p><b>Професійні та інші навички: </b></p><p>Досвідчений користувач ПК: Windows, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook, Power Point, Flex Cube, ProFix, Microsoft Outlook, CardMake, ПЗ Еквайринг;</p><p>Вміння планувати;</p><p>Вміння розподіляти роботу в зв’язку з її важністю;</p><p>Вміння вести звітність;</p><p>Знання офісної техніки;</p><p>Українська, російська - вільно, англійська - базовий. </p>