Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Bio</p>
<p> I started to get interested in game development at the age of 14, where I slowly transitioned from game</p>
<p>design to making games myself. Inspired by 'Half-Life 2', I've grown passionate about understanding</p>
<p>the intricacies of game development and creating engaging experiences. My journey through</p>
<p>programming languages and game engines, coupled with a leadership role in a collaborative team, has</p>
<p>honed my skills and ambition in the field.</p>
<p><br /></p>
<p>Skills </p>
<p><br /></p>
<p>C# (started from version 6), .NET Technologies: WinForms, WPF, MAUI, Blazor, ASP.NET, Game</p>
<p>Engines: Construct 2, Unity, Software: Visual Studio, JetBrains Rider, VS Code, Windows Terminal, Git,</p>
<p>Languages: Ukrainian (Native), English (B2), Japanese (Beginner), Databases: MySQL, PostgreSQL.</p>
<p>Experience Team Leader & Project Manager, Self-managed Team (No specific period)</p>
<p>Managed a dynamic team of developers and artists, leading to the creation of 4 games, with each</p>
<p>project taking 3 days to complete. Spearheaded the development of tools now integral to our</p>
<p>workflow, while fostering collaboration and support among peers in the game development</p>
<p>community.</p>
<p><br /></p>
<p>Collaborator & Tool Developer, Independent Projects (Ongoing)</p>
<p>Contributed to various projects by providing expertise and developing tools that enhanced productivity</p>
<p>and creativity within the game development community.</p>
<p>ICPC Olympiad Participant, International Collegiate Programming Contest (No specific period)</p>
<p>Participated in the International Collegiate Programming Contest (ICPC), demonstrating problemsolving skills and the ability to work under pressure in competitive programming challenges.</p>
<p>Education Bachelor of Science in Computer Science, UzhNU (2021 -Present)</p>
<p>Pursuing a degree focused on software development, game development, and the application of .NET</p>
<p>technologies in game design. Actively engaged in projects and coursework that refine my technical</p>
<p>skills and understanding of game mechanics.</p>
<p>Graph Theory Course, UC San Diego (Coursera) (No specific period)</p>
<p><br /></p>
<p>Completed a course on graph theory, acquiring deep insights into mathematical structures that are</p>
<p>pivotal in optimizing game design and development processes.</p>