Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Qa engineer tester (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 3 рок. 4 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Copywriter HealthT5.com <p>Responsibilities:</p>
    <p></p>
    <p>- Writing articles according to the customer's requirements;<br />- Researching topics and collecting material for writing articles;<br />- Meeting deadlines for completing tasks.</p>
    <p></p>
    <p>Achievements:</p>
    <p></p>
    <p>- Wrote 50 high-quality articles on health and healthy lifestyle<br />- Analyzed and researched current health topics, which allowed us to create content that meets current trends and audience needs.<br />- Ensured that all tasks were completed in a timely manner, which allowed us to publish new content on a regular basis, which helped increase traffic to the website.</p>
  • Clerical worker Department of Health of the Lviv Regional State Administration <p></p>
    <p>Responsibilities: </p>
    <p><br /></p>
    <p></p>
    <p>- Receiving and registering incoming and outgoing documents;</p>
    <p>- transfer of documents for execution by resolutions;</p>
    <p>- keeping records of documentation;</p>
    <p>- sending relevant documents to addressees;</p>
    <p>- Receive calls and provide information on certain issues.</p>
    <p></p>
    <p>Achievements:</p>
    <p></p>
    <p>- Ensured the accuracy and timeliness of the transfer of documents under resolutions, which contributed to the timely completion of tasks and compliance with deadlines.<br />- Maintained a high level of communication with addressees, ensuring prompt delivery of important documents and responding to inquiries with accuracy and professionalism.<br />- Improved customer service by efficiently handling incoming calls and providing comprehensive information, which increased employee and citizen satisfaction.<br />- Mastered the electronic document management system, which reduced the number of errors in document processing and facilitated access to archives.</p>
    <p></p>
    <p></p>
    <p></p>
    <p></p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: