Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер-инвентаризатор (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 25 рок. 1 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Керівник контрольно-ревізійного відділу мережа магазинів «ЯрмарОК/Mega Sale» понад 100 магазинів по всій Україні ТОВ «Кадіум-Груп» <p>• Керування роботою контрольно-ревізійного відділу в мережі магазинів «ЯрмарOK/Mega Sale», забезпечуючи високий рівень внутрішнього аудиту та контролю.</p>
    <p>• Розробка та впровадження ефективних аудиторських процедур, спрямованих на мінімізацію ризиків та оптимізацію бізнес-процесів.</p>
    <p>• Налагодження системи звітності та моніторингу для своєчасного виявлення та виправлення недоліків у фінансовій діяльності магазинів.</p>
    <p>• Координація роботи команди аудиторів, підвищення їхньої кваліфікації та професійних навичок.</p>
    <p>• Встановлення ефективної комунікації з керівництвом магазинів для обговорення результатів аудитів та рекомендацій щодо поліпшення.</p>
  • Бухгалтер-ревізор Мережа магазинів ТОВ «Кіра Пластініна Україна» <p>• Організація та координація процесу інвентаризації товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ), включаючи вибіркові та повні перевірки, в торгових точках та складах компанії у м. Києві та інших регіонах України, з використанням терміналів збору даних (ТСД).</p>
    <p>• Керування командою до 15 осіб під час інвентаризації ТМЦ, забезпечення ефективної взаємодії та високої продуктивності роботи.</p>
    <p>• Підготовка актів інвентаризації з детальними висновками та розробка пропозицій щодо усунення недоліків та мінімізації потенційних втрат компанії.</p>
    <p>• Виконання внутрішнього аудиту мережі магазинів, включаючи ревізію касових операцій, основних засобів, перевірку дотримання касової дисципліни, дозвільної документації, а також охорони праці та пожежної безпеки, з подальшим складанням звітів про виконану роботу.</p>
    <p>• Здійснення повного моніторингу та контролю за міжскладськими переміщеннями товарів, забезпечуючи точність та своєчасність логістичних процесів.</p>
    <p>• Камеральний контроль міжскладських переміщень товарів за допомогою комп'ютерних баз даних, гарантування відповідності записів фактичним переміщенням.</p>
    <p>• Проведення службових розслідувань у випадках втрати товарів, включаючи складання актів розслідувань з обґрунтованими висновками та рекомендаціями щодо запобігання подібним інцидентам у майбутньому</p>
  • Керівник підрозділу ревізій відділу витрат Департамент централізованої бухгалтерії холдингу мережі супермаркетів «Фуршет» <p>• Ефективне планування та координація регулярних та непередбачуваних інвентаризацій активів на торгових площах, складах, виробничих цехах та інших об'єктах компанії.</p>
    <p>• Ретельне документування результатів контрольно-ревізійних заходів, включаючи складання протоколів, звітів та актів, з особливим акцентом на рекомендації щодо запобігання помилок та зловживань у майбутньому.</p>
    <p>• Проведення глибокої аналітичної роботи з метою виявлення та аналізу проблемних зон, що сприяє підвищенню ефективності внутрішніх процесів.</p>
  • Менеджер із забезпечення мережі супермаркетів «Фуршет» Технічний департамент холдингу мережі супермаркетів «Фуршет» <p>• Розробка та впровадження нормативів виробничих запасів, заснованих на аналізі потреб у матеріальних ресурсах, включно з матеріалами та обладнанням.</p>
    <p>• Координація забезпечення мережі супермаркетів необхідним торговим обладнанням, забезпечення контролю за своєчасністю оплати та доставки.</p>
    <p>• Моніторинг залишків товарів при складанні заявок на торгове обладнання, забезпечення оптимальності запасів.</p>
    <p>• Ведення ділового листування всередині холдингу та з зовнішніми партнерами, підтримка ефективної комунікації.</p>
    <p>• Організація контролю та проведення ревізій основних засобів і малоцінних необоротних матеріальних активів у мережі супермаркетів.</p>
    <p>• Підготовка та оформлення технічної документації для списання зношеного обладнання, забезпечення його належної утилізації</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: